Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при смяна на акумулатора, компютъра да натрупа грешки 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможно ли е при смяна на акумулатора, компютъра да натрупа грешки 156?

    Колеги възможно ли е при смяна на акумулатора компютъра да натрупа грешки?
    Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

  • #2
    Възможно е, при това гадни. Най-чест пример е светването на лампата на еърбега.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Възможно е, при това гадни. Най-чест пример е светването на лампата на еърбега.
      Аха, даже може и възглавница да гръмне, мамка му. За това даже си има процедура - 10мин. изключена от контакт след което се откача първо минусовата клема. Новия акумулатор е хубаво да се сложи след около половин час и не отиваш веднага да палиш, а чакаш поне няколко мин, да се напаснат системите (климатроника се чува как започва да си позиционира клапите). Подаваш на контакт без да палиш за 90 сек. след което изключваш от контакт пак за 90сек. Палиш и оставяш веднага колата да работи на празен ход за поне 90сек. без да включваш нищо и без да пипаш педала на газта. След така направената процедура не се качват грешки никъде (пробвано е няколко пъти) и няма смисъл от начален ресет.
      Това със свалянето е описано в E-Learn, а това с 90-те сек. го научих от колеги от Английски форум. Колегата Оем ме поправи, че това важи за М1.5.5 версия 2 и аз съм съгласен с него
      Last edited by Godfather; d.m.y г., 20:56. Основание: уточнение

      Comment


      • #4
        2-3 пъти ми се наложи да зареждам акумулатора последните месеци, така като гледам съм спазил само последователсността на махане и слагане на клемите, другите неща за изчакването не ги знаех. Задължително ли записва грешки?
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
          2-3 пъти ми се наложи да зареждам акумулатора последните месеци, така като гледам съм спазил само последователсността на махане и слагане на клемите, другите неща за изчакването не ги знаех. Задължително ли записва грешки?
          Не.Споко.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Не.Споко.
            Не, но и да. Зависи дали веднага ще даде на контакт и пали

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              Възможно е, при това гадни. Най-чест пример е светването на лампата на еърбега.
              Пфф...точно това стана и при мен.А също се появи едно леко заглъхване при подаване на газ.Обаче въпреки че това стана след смяната на акумулатора не съм убеден че това е причината......за това първо се пита преди да правиш нещо
              Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa_fen4e Покажи съобщение
                Пфф...точно това стана и при мен.А също се появи едно леко заглъхване при подаване на газ.Обаче въпреки че това стана след смяната на акумулатора не съм убеден че това е причината......за това първо се пита преди да правиш нещо
                Направи процедурата с 90-те секунди - помага

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                  Направи процедурата с 90-те секунди - помага
                  При положение че тя вече е натрупала грешки нз дали ще стане но ще опитам.Ако не отива на диагностика.
                  Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfa_fen4e Покажи съобщение
                    При положение че тя вече е натрупала грешки нз дали ще стане но ще опитам.Ако не отива на диагностика.
                    Става, но грешките остават записани и винаги можеш да ги прочетеш. Важното е да не ти свети чекът

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                      Направи процедурата с 90-те секунди - помага
                      Стига си лъгал хората. Ако имаш проблеми с твоята кола от този род, то другите коли нямат такива проблеми. Ела ще ти махна моя акумулатора 50 пъти ако искаш, ще прицъркам клемите нарочно и ако видиш грешка на диагностика ще те черпя квото кажеш.

                      Даваш глупави съвети на хора които не разбират и ще заблудиш някой излишно.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 20:49.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        нищо не става, моя го свалях 3 без да спазвам никакви процедури

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                          Аха, даже може и възглавница да гръмне, мамка му. За това даже си има процедура - 10мин. изключена от контакт след което се откача първо минусовата клема. Новия акумулатор е хубаво да се сложи след около половин час и не отиваш веднага да палиш, а чакаш поне няколко мин, да се напаснат системите (климатроника се чува как започва да си позиционира клапите). Подаваш на контакт без да палиш за 90 сек. след което изключваш от контакт пак за 90сек. Палиш и оставяш веднага колата да работи на празен ход за поне 90сек. без да включваш нищо и без да пипаш педала на газта. След така направената процедура не се качват грешки никъде (пробвано е няколко пъти) и няма смисъл от начален ресет.
                          Това със свалянето е описано в E-Learn, а това с 90-те сек. го научих от колеги от Английски форум. Колегата Оем ме поправи, че това важи за М1.5.5 версия 2 и аз съм съгласен с него
                          бряя то цял ритуал това, рискуваш да забравиш какво точно аджеба правиш, "акумлатур" ли слагаш ко праиш
                          Ако всичко ти е наред по колата нищо няма да запише, освен че ще ти изтрие дневния километраж.Вече ако сложиш някой капнал и врътнеш стартера рискуваш да ти светне еърбега (дори да се скапе централата).Аз лично не съм забелязал други промени, а съм го махал поне 10-на пъти без да спазвам нито едно от по-горе посочените правила.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            бряя то цял ритуал това, рискуваш да забравиш какво точно аджеба правиш, "акумлатур" ли слагаш ко праиш
                            Ако всичко ти е наред по колата нищо няма да запише, освен че ще ти изтрие дневния километраж.Вече ако сложиш някой капнал и врътнеш стартера рискуваш да ти светне еърбега (дори да се скапе централата).Аз лично не съм забелязал други промени, а съм го махал поне 10-на пъти без да спазвам нито едно от по-горе посочените правила.
                            Ммм да. Само ще допълня,че когато пробваш да палиш с някой "мъртвец",набива и грешка от имобилайзера.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Абе аз не знам какви са тези процедури с по 90 секунди включване, после 90 сек баене, затаяване на дъх и воала - няма грешки. Такива проблеми не съм забелязал да имам с бензина, а тук от доста време ми се налага често да свалям и слагам акумулатора, за да я припалвам. Слагам акумулатора, след което влизам и паля и за толкова време нямам и една записана допълнителна грешка.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X